2010. január 7., csütörtök

...

Szeretném mindenkivel megosztani, bocsánat már akit érdekel, hogy miért lesznek ilyen postok.Végül is azért jutottam erre a döntésre, mármint, hogy ilyes fajta betegségekről fog szólni.Mert szerintem igazán elgondolkodtató és egyben borzalmas valamilyen szinten pedig csodálatos, hogy az emberi agy mire képes, sőt az egész szervezetünk.:) Lehet, hogy én is elme háborodottnak tűnök de nem tehetek róla ez engem érdekel:D Túlságosani is. Ezeket a cikkeket nem én írom hanem én gyűjtöttem össze különböző oldalakról.Valójában az egész blog arról fog szólni, hogy milyen emberek vannak, mármint milyen a személyiségük....és pár ilyen idegrendszeri betegségek:)Ja és persze a bonctan sem maradhat ki:)~imádja~
Mindenkinek jó olvasást kívánok... :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése